Det är nog dagens i-landsproblem tror jag.

Sitter i soffan. Och blir less. Beklagar mig.

Jag orkar inte förflytta mig från soffan till sängen. Och de som varit i min lägenhet vet att det är ju inte som att jag har en fyrarummare med tjugo meter mellan soffa och säng, och passera tre dörrar.
Här är det närmare tre meter och ett draperi.

Och det hela blir ju ännu värre av att jag inte har borstat tänderna. Då måste jag ju förflytta mig de tre metrarna till badrummet och sen till sängen.

Det måste ju vara dagens ilandsproblem? Eller någon som kan komma med något bättre?

(Jag har inte alls bra ögonmått, speciellt när det gäller det här med meter. Det här är min uppskattning. Någon som varit i min lägenhet: Om detta inte stämmer: uppdatera gärna med några bättre siffor)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe! Jag funderade också när du skrev tre meter. Kan du inte lägga dig på golvet mellan soffan och sängen och se hur många Annor det ryms? :)

2009-03-17 @ 12:46:45
Postat av: Anna

Hahahahaha! Det ryms nog bara lite drygt en anna. Alltså är det nog 2 meter. Jag ska använda mig själv som måttstock i fortsättningen =)

2009-03-17 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0