Undra hur mkt grannarna hör egentligen?

Jag hör ju inte så mkt från mina grannar. Men är det för att de är tysta eller för att det är bra isolerat(?) i huset? Det är ju frågan.

För jag vet ju att min ena granne håller på att lära sig spelar gitarr. Han har blivit rätt duktig faktiskt. Kul att följa en utveckling. Grannen på andra sidan har också spelat gitarr på någon fest någon gång. Han suger. Värdelös. Släng gitarren, skulle jag säga.

Men den främsta anledningen till att jag undrar, är om det hörs när jag spelar musik. Vill ju inte störa någon. Dessutom, om det skulle höras, skulle grannen tycka att jag är världens tråkigaste människa.
Jag fungerar ju nämligen så, att när jag har hittat en låt som jag gillar, så spelar jag den tills jag är spyless. Så är det bara. Och det vill jag ju inte plåga mina grannar. Så om det är någon som har någon teori, dela med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0