Sjukstuga

Efter många om och men så bestämde jag mig igår för att jag skulle orka fara till Anna och äta mat och hyra film. Jag körde bil och parkerade på parketten, parkeringshuset som är i samma hus som o´learys och det.
Som tydligen ska flytta och ha uteservering på taket vad e4:an. En liten parentes, händer ibland att jag halkar in på sidospår =)
Anna mötte upp mig utanför parkeringshuset och vi började gå mot hemmakväll. Fy så jobbigt det var. Jag tror inte att jag och Anna någonsin har promenerat så långsamt som vi gjorde. Hon är ju också sjuk, nämligen.
När vi hade kommit halvvägs till hemmakväll så beklagade jag mig. Då säger Anna: "Det är ju halva vägen kvar. Och sen ska vi tillbaka också." Uppmuntrande. När vi kom in på hemmakväll insåg vi att vi skulle bli tvungna att gå upp för en trappa för att kunna hyra film. Vilket projekt det var.

Och så skulle vi ju handla mat också. Var alldeles utpumpade när vi kom till Anna, fick lägga oss och vila lite innan vi började med projekt mat. Sen tryckte vi film. Tre stycken. Bra gjort tycker jag. Grät till två av tre. Men alla tre filmerna var bra, det var rätt bra gjort tycker jag. Att välja tre bra filmer. Iof sig var en ett säkert kort, eftersom vi båda hade sett filmen flera gånger. Anna betydligt fler gånger än mig, men ändå. Save the last dance heter den. Med Julia Stiles. Mysigt och trevligt var det. Som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0