Nytt penicillin..

Har som inte så mkt att skriva om.. ligger ju mest här i Luleå.. eller sitter.. löser korsord.. eller läser.. får inte sola p.g.a. penicillinet, inte för att jag skulle orka ändå... Om ni undrar varför jag inte skriver så mkt just nu..

Eller förresten: Idag får jag nytt penicillin.. de har tydligen kommit på att ett annat skulle passa mig bättre.. så då var det dags för en till tur till apoteket..

Annan rolig sak: En av biverkningarna är ju som alltid att magen kraschar av penicillin.. jag ringde sjukvårdsrådgivningen och fick rådet om Semperdroppar. Pappa for och köpte. Kartongen visar en krypande baby och på förpackningen står: "Från födseln". Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0