Tasty burger

Jag älskar hamburgare, att gå ut och äta på hamburgerrestauranger är helt klart min största last. Har varit på korvgubben, sibylla, max, men självklart är min favorit frasses eftersom de inte har ägg, mjölk eller soja i sina hamburgare. Klart värt!
Men dock, när jag och Linda var på stan så invigdes jag i Tasty burgers fantastiska värld. Så underbart gott! Ojoj. Värdelös kundservice dock, men det var det värt.
Exempel på det. Jag hade ju aldrig varit där, så när jag kom in och frågade vad ett tastymål är så skulle en tjej svara men då var det en man som avbröt henne, jag misstänker att han är den bittre chefen, som är så snål att han ger 2 delar is och 1 del dricka i muggen, och svarade mig: "Det ser du väl där uppe på bilden". Som var en liten bild där man bara kunde se en hamburgare, inte vad det var på eller någonting.
Men jag smålog bara. Ides inte bry mig. Men som sagt. Underbart god mat. Och Linda har lovat att vi snart ska gå dit igen.

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag älskar också hamburgare, mmmmm. Och jag har dessutom lokaliserat de bästa "dyra" hamburgarna här nere, dom man tar med en öl du vet :)

Snabbmats burgarna får man ju ofta ta med ett leende/irritation, det kommer nog med priset.

2009-07-09 @ 16:18:10
Postat av: Birre

Jag tycker att det är lite fattigt med bilder här på din fina blogg. Varför?

2009-07-09 @ 17:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0