Stress!!

Jag börjar känna mig stressad! Känns som att snart har hela sommaren gått och jag har inte gjort ett jota. "Åsitt it na!", som farfar skulle sagt. Ja, typ varit på en middag med en kompis. Annars har jag bara varit hemma hos mamma och pappa. Inte för att det är något större fel i det. Men om man har semester vill man väl göra något!

Å andra sidan så har jag ju inte semester. Jag är sjukskriven. Så det är väl inte så mycket jag kan göra egentligen. Men jag ska försöka styra upp så jag kan sitta på någon uteservering någon dag iaf, och se lite folk. Det står ju faktiskt på mitt läkarintyg att jag får vistas utomhus. Så det tänker jag göra.

Men stressad känner jag mig ändå. Som sagt, det är ju sommaren. Sommaren vill man ju njuta av. Det kan jag inte göra just nu. Och det stör mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

oh gå med mig! mig! mig! :D jag vill till kh :D

2009-07-16 @ 22:25:42
URL: http://gregorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0