Om det fanns vädergudar.....

Som alla säkert vid det här laget vet, så skulle jag ju ha farit utomlands i morgon, och varit borta och njutit av solen.
Men inte det, jag har fortfarande vätska i lungan och måste sitta hemma med en sjukskrivning.

Så då kanske man skulle tänka sig att vädergudarna kunde ha lite sympati. Och ge mig bra väder, just eftersom att jag inte får fara iväg. Men nejdå. Inte det inte. Istället blir det mulet och regn. De blev väl arga när jag tänkte ge mig i väg härifrån och överge Luleå. Och så ska de hämnas nu, med att ge mig värdelöst väder.

Förmodligen blir det väl åska i en vecka också, eftersom det är en av de saker jag inte gillar överdrivet mycket. Det ironiska är också, det som vädergudarna sitter och myser åt, att det tidigare var superfint väder. När jag var så sjuk att jag inte kunde vara ute. Och sen åt penicillin som gjorde att jag inte fick vara ute.

Säkert sitter vädergudarna någonstans nu och gör sådär med fingrarna som mr burns gör och skrattar: moahahaHaHAHAHAHA!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha naaw...:P

2009-07-07 @ 00:48:37
URL: http://gregorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0