Nytt!

När jag har något jobbigt som jag är i, så måste jag fokusera på något annat, för att styra bort tankarna från det negativa. Den här gången har det varit inredning. Vilket har resulterat i ganska stora förändringar. Jag har inga förebilder, men jag tänkte göra något som är en ganska stor grej för att vara jag. Lägga upp efterbilderna här i bloggen. Brukar vanligtvis inte orka det, men nu!




Nya hatthyllan!



Det nya "sjalskåpet". Det står upp, men jag orkar inte börjar vända på det. Svart spegelskåp, står på den lilla väggen bredvid ingången till stora rummet.



Ny matta, ny affisch, nytt bord, ny filt, nytt databord..



Det mönstrade är en tapetrulle som mamma och pappa skulle ha men som inte passade. Ska jag ha den? I så fall ska jag även nåla upp två våder till, och även under hyllan så att det blir som att den sitter "på riktigt".



Och till slut, min nya sänglampa och mitt nya överkast.

Oj, vad mycket saker jag har köpt upptäcker jag. Tur att jag fick en del i födelsedagspresent. Och jag tänker att jag skulle ju fara utomlands men det gick ju inte så därför får jag köpa det här istället!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wow, värsta nya lägenheten ju!

Skitsnyggt :)

2009-07-29 @ 17:39:01
Postat av: Linda

kung!!! bilder!! och måånga inlägg hihi, och det blev ju så jäääääääävla snuggt alltså! kors! och du ska lätt ha tapetvåderna, apsnyggt ju!

2009-07-30 @ 00:26:12
URL: http://gregorgeous.blogg.se/
Postat av: Linda

höhö. snyggt, snuggt, tomato...

2009-07-30 @ 00:26:51
URL: http://gregorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0