Middag

Igår var jag och åt middag på stan med Lisa. Härligt att äntligen komma ut bland allmänheten. Vi var på allstar och invigde matsedeln där. Precis min typ av mat faktiskt, kan bli en del besök där känner jag =)
Jag åt ribs. Lisa åt någon kyckling med nudlar och sånt. Typ spice thai eller nåt.

Var jättetrevligt. Vi pratade om ditt och datt. Hon har köpt en lägenhet, var jätteroligt att höra om den och hur hon ska göra och så. Jag älskar att prata om hur folk ska inreda lägenheter och stugor och hus.
Hade ju funderingar på att bli inredningsarkitekt där ett tag. Men det blev ju inte riktigt min grej =)

Sen drog vi vidare till Karlsvik till mina föräldrar. Jag blev slut nämligen, och blev tvungen att vila i soffan.
Irriterande.
Så åt vi lite äppelpaj  och sen for Lisa hem och jag gick och lade mig. Jag har ju på senaste haft lite problem med att somna på kvällarna. Igår var det inte alls några problem, jag somnade så fort jag lade ner huvudet på kudden. Så det kan nog vara så som mamma säger, att jag är understimulerad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0