Lite positivt

Inatt var livet verkligen surt. Idag har det varit bättre.

Jag var hos lungläkaren och fick positiva nyheter. Infektionen i lungan har nästan helt läkt ut sig, och vätskan i lungan har minskat. Från 3 cm till 1 cm. Fast jag blev ändå sjukskriven i två veckor till.

Men då vet jag ju iaf att det går åt rätt håll.

Och så hade gulliga mamma ringt försäkringskassan idag när jag var hos läkaren. Och jag får ersättning utifrån min lön. Man måste uppge sin inkomst först första gången man har kontakt med dem. Sedan måste man rapportera in om man får förändrad lön. Puh!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh va skönt gumman!!

Jag fick veta från min chef att man alltid kan anmäla in sjukskrivningen i efterskott med.

1 cm är ju ingenting (fast det är mer än inget såklart) vilka härliga nyheter. Puss på dej

2009-07-14 @ 11:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0