Glad och trött! Men bostaden är under all kritik!! Inte ok!

Ett konstigt sista ett och ett halvt dygn har det varit. Jag, pappa och Nina hetsade ner till Umeå igår kväll. Nina skulle titta på ett rum med pentry och jag skulle få ner lite prylar, några ikeamöbler bl.a.
Jag rensade lite garderob och skor och sånt igår kväll, galet, jag var alldeles för slut men ville verkligen göra det.

Idag började vi med att vi skulle fara och titta på rummet åt Nina. Det var ju en historia i sig. Hon har fått ringa x antal samtal för att få tag i någon som kunde visa lägenheten.
Till bostaden för att få reda på någon som skulle visa lägenheten.
Nej det var universitetets lägenheter, så de visade. Nej hon var på semester, ring bostaden.
Nej de har inga nycklar, ring kvartersvärden.
Nej det där vet jag inget om, ring den här snubben som bodde här innan, han är engelsktalande btw. No, i moved out two weeks ago.

Till slut skulle kvartersvärden visa iaf. Så vi gick upp till rummet och ringde på utifall att. Då bodde det en tjej där!! Som hade bott där två veckor!! Katastrof! Bostaden är under ALL kritik!!!

Iaf så har jag fått upp ett spegelskåp och en hatthylla idag. Och mitt nya bord. Allt är underbart! =)
Men ooo så trött jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0