Vilket ord söker jag?

Jag vet inte vilket ord jag letar efter som ska beskriva mitt emotionella tillstånd just nu. Om jag beskriver kanske någon kan leverera rätt ord. Idag har jag varit och tränat och verkligen använt min kropp ordentligt, och det känns väldigt skönt!
Och så slutade jag 13 idag, vilket gav mig mycket tid att använda min dag. Härligt! När jag kom hem åt jag lite godis som Anna kom med för någon dag. Gott! Sen la jag ner huvudet på kudden i soffan och somnade på två röda. Underbart! Sen har jag bearbetat diverse händelser under kvällen och har fått veta att jag allt kommer att lösa sig. Oerhörd lättnad!

Vad är mitt emotionella tillstånd??? Någonting positivt är det iaf, men vad!?!?

Kommentarer
Postat av: oskar

skönt att höra :-) men svårt att hitta det rätta ordet. har du kommit på det? jag tänkter på själslig ro, men vet ej om är rätt?

2009-01-24 @ 12:24:23
Postat av: Anna

Det låter som ett riktigt bra förslag!! =)

2009-01-25 @ 11:08:22
Postat av: oskar

är det det? ja, kanske. har funderat och funderat. känns som det finns ett annat ord man letar efter som är klockrent, men jag hittar det inte. kanske lättnad passar också?

2009-01-25 @ 11:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0