Vad vill jag säga?

Jag är som sugen på att skriva här idag. Men vad ska jag skriva? Har egentligen inte någonting att säga. Men när jag väl kommer igång kommer det väl att flyta på, precis som när jag pratar =P

Jag blev ju tvungen att inse att jag inte hinner träna 16.45 när jag slutar 16.30. Speciellt inte om jag inte har bil. Och jag vågade inte ta bilen idag, eftersom jag inte vet hur lite bensin jag har. Ska tanka i morgon, när jag får pengar. Eller nåt. Kom på att jag kunde gå på en promenad istället för att fara och träna idag då. Så då förenade jag nytta med nöje, och tog en promenad till Ålidhem. Och hämtade ut mitt nya Visa-kort. Glittrigt och fint. Nya saker är alltid roliga. Faktiskt.

Nu är jag absolut död. Vet inte hur jag ska orka vara vaken ens en liten stund till. Men det är väl lika bra att ta tag i middag iaf, så har jag något att göra. Då somnar jag inte iaf.

Kommentarer
Postat av: oskar

förstod att du måste ha vart ovanligt trött då du sov när jag ringde kl. 21. det var jag inte beredd på, hehe. tycker det är vuxenpoäng att kunna lägga sig så tidigt ;-)



finns det inget pass som går kl. 17 som du kan hinna med?

2009-01-27 @ 20:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0