Tio minuter före utsatt tid

Kom jag hem. 19.20. Och då stod jag ändå och pratade med en arbetskollega ganska länge. Vi inspirerade varandra kan man säga. Kämparglöd. Vi ska förbättra en lokal arbetsplan, vilket känns ganska viktigt. Och det är ganska länge sen den förändrades. Den lokala arbetsplanen ska ju innehålla vilka mål vi jobbar emot, och hur vi arbetar för att uppnå dessa. Dessutom ska den ligga till grund när det är dags att revidera kvalitetsredovisningen. Den ska ju visa våran profession. Så det är dags att ta tag i den lokala arbetsplanen!

Våran inskolning verkar komma att gå ganska bra iaf. Hon brydde sig knappt om sin pappa. Skönt.

Får väl se vad det blir för tillställning på fredag. Bio eller singstar. Hmm. Båda känns roliga. Hmm.
Linda, du får hemskt gärna komma! =) En officiell inbjudan, häftigt va?! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ja de var häftigt, man får tacka! Men jag kan inte lova att jag kan va me...

2009-01-14 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0