Sova middag?

Jag älskar ju att sova middag. Det är helt underbart. Jag brukar kunna sova typ två timmar middag och ändå somna i tid på kvällen. Vilket gör det hela ännu bättre. Men igår kunde jag verkligen inte sova. Och då hade jag ju ändå bara sovit middag 45 minuter typ, innan bion. Bio borde ju göra en trött också. Konstigt. Eller så är det så att jag är stressad. Eller så är det så att ju mindre man sover på dagen desto piggare är man på kvällen. Eller så gäller det bara mig. I vilket fall som helst - idag har jag inte sovit någon middag. Får vi se om jag lyckas somna ikväll, till skillnad från igår. Inte för att jag ska klaga, jag vet. Jag har ju faktiskt inte några sömnproblem. Men faktum är att det vore sweet att få vakna utvilad.

Nu ska jag få besök av anna. =). Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0