Så sjukt trött!

Men vilken ångest jag har! Eller det var väl kanske igår mest jag hade ångest. Eller i natt. Måste du vara så trevlig Oskar? ;)
Och tack så väldigt mycket för hjälpen! Oskar hjälpte mig att ta upp mina sommardäck på balkongen, inte en dag för tidigt! Fast det drog ut ganska mycket på tiden, jag fick ont i magen. Aj. Typiskt. Jag måste ha ätit något som jag inte tål. Har inte gjort det hemma. Så det jag har ätit förutom det är förskolematen. Blir nog matlådor i framtiden.
I vilket fall som helst så spelade vi lite gitarr och pratade mycket. Och klockan blev bara mer och mer. Och då körde jag förträngning. Ganska länge. Sen fick jag ångest. Jag kom i säng kvart över tolv typ. Och klev upp kvart över sex. Plus att jag vaknade några gånger under natten. Jag är ganska trött, skulle man kunna säga. Och nu ska jag iväg och jobba, fast som tur var slutar jag halv tre. Dock har jag inte mycket till rast under dagen, och så har vi inskolning. Så, som sagt, kan bli lite trötter under dagen. Nej, nu ska jag borsta tänderna, ta på mig mitt täcke (dunjackan) och bege mig till bilen!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0