På en gång

Jag ska börja på en gång.

Oskar har tagit sig an mig, ska lära mig att spela gitarr. Egentligen har jag spelat sporadiskt några ackord, men alltid under ledning av Oskar när jag ska lära mig något. Eller egentligen, nu talar jag ner mig själv. Jag kan ju faktiskt lite grann själv! Men Oskar är så sjukt duktigt på att spela. Han har lärt upp några stycken nu. Det är rätt kul.

Vi har några låtar på vår repertoar också. Där han spelar och jag sjunger. Då kan det bli lite mer avancerat. Roligt. Californication (red hot chili peppers), Wings of a butterfly (HIM), Av längtan till dig (Åsa Jinder). Det är de spontana jag kommer på.

Roligt!

Kommentarer
Postat av: oskar

du är ju grym på gitarr, så du måste ta åt dig lite ära. vi har ju rätt många låtar på repertoaren nu, men vi kanske inte kan alla helt utantill bara :-)



du får kanske lära mig att sjunga så kan vi bredda våra framträdanden, med mig på körande. då får du en utmaning. ;-)

2009-01-14 @ 13:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0