Oooo.. sovmorgon!

Sweet!

Sjukt skönt! Jag älskar mitt jobb, men det är väldigt skönt när man får sova ut.

Jag undrar vad jag ska göra idag. Hmm. Pratade med Anna, jag skulle höra av mig om jag skulle in till stan. Men frågan är om jag ska idas göra något vettigt, eller om jag bara ska sitta i soffan innan jag ska börja göra mig i ordning. Vore ju trevligt att träffas på stan. Men vore skönt att inte göra något alls.

Har fått ett litet uppsving på mitt gitarrspelande. Det går ganska mycket upp och ner. Nu har jag hittat en låt som jag är råpepp på att lära mig. The special two. Missy Higgins. Lyssna gärna på youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=hR-4zBLWVQY&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0