Morgonbitterhet/trötthet

Arbetsplatsträff ikväll. Som det så fint heter. Så jag kommer inte att vara hemma förrän klockan halv åtta, och det känns så sjukt drygt. Vi har i alla fall några viktiga saker att diskutera. Sovavdelning. Frukostavdelning. Spännande att se hur det går. Lär ju vara olika åsikter, om man säger så.

Vill bara lägga mig i sängen igen. Sova. O så skönt. Har ju ingen möjlighet att sova middag när jag slutar så sent. Då är det bara drygt att kliva upp. Fast det ska ändå bli mysigt att komma till mina barn.

Och så har vi inskolning. På världens minsta barn. Spännande. Kan ju verkligen gå hur som helst. Ojoj.

Om ni undrar så påverkar min trötthet hela mig just nu. Fast det kanske ni redan har listat ut.

Ha en bra dag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: oskar

lycka till med inskolningen och den långa arbetsdagen! :-) lägg dig tidigt ikväll, även om det är trist. ingen kvälsshybris. du behöver sömnen. ;-)



kram!

2009-01-13 @ 13:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0