Jämmer och elände.

Bitter.
Less.
Sjukt drygt.
Ironiskt.
Varför just jag?
Vänta EN halvtimme snälla!!!

Nu kanske ni undrar varför jag är så bitter och less.
Jo, idag spydde en unge ner mig precis efter mellanmål. Fem i två typ.

Varför det är sjukt drygt behöver jag nog inte säga något om.

Ironiskt nog så satt han inte ens vid mitt bord. Han satt bara i mitt knä en stund efteråt. Så där har jag ju förklarat begreppet varför just jag!

Det som var speciellt drygt var att han skulle hämtas klockan två. Och spydde i mitt knä klockan fem i två!!!!!

När jag kom hem kastade jag av mig alla kläder i hallen, klev direkt in i duschen och spritade sen typ in hela kroppen!!
Ändå känns det som att jag har lukten av spya impregnerat i hela mig!

USCH!

Som en vis man sa, ibland är det helt fantastiskt att jobba med barn, men det finns en del man gärna skulle klara sig utan.

P.s. Nu har jag varit och köpt proviva, blåbärssoppa, bananer och smörgåsrån. Bara i nödfall. Fast provivan ska jag sörpla i mig snart. När jag har sovit =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

För det första: Förlåt att jag är så dålig på att kommentera, men jag är här inne och läser och myser då ändå så att du vet :), för det andra, BLÄÄÄÄÄÄÄ. Har du köpt sprit hem också? Kraaaam

2009-01-15 @ 17:28:56
Postat av: sofia

De va ja som skrev där uppe med :)

2009-01-15 @ 17:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0