Hyfsat seg

Oskar ringde och väckte mig idag. 12.40. Och då var jag så sjukt seg. Grymtade bara fram några svar och han sa att han skulle ringa upp senare, jag kanske var otacksam att prata med, vad vet jag? =) Fast egentligen tror jag att han bara ville vara snäll och låta mig sova tills jag vaknade av mig själv. Men precis när jag höll på att sjunka tillbaka i en underbar sömn kom jag på att jag har tvättid idag 13-16. Då blev jag alltså tvungen att kliva upp. Usch. Så nu ligger jag här i soffan och är fortfarande lika seg. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att bli pigg. Kanske gå en promenad. Eller inte. Det är ganska skönt här i soffan nämligen.

Ikväll ska jag och Anna ut. Det var ett tag sen. Anna kommer hit, sen ska vi äta och sen dra iväg på utflyttningsfest på Berghem. Hos Mange, Viktor och Tomas. Det blir nog ingen längre visit tror jag. Kommer nämligen att bli sjukligt mycket folk, om jag känner det där sällskapet rätt. Tomas skrev en inbjudan på facebook till alla hans vänner. Viktor skickade ut inbjudan till alla i sin telefonbok tror jag. Mange vet jag inte.
Det blir också slutet på en era. Att de flyttar därifrån. Känns trist. Inte för att jag är där jätteofta, men ändå. De ska ju bo där, det hör ju liksom till.
Blir nog schlagerklubben sen också. Kul. Jag och kusin vitamin var ju på Corona förra helgen, inte ok! Vilken köttmarknad!!!! Mycket kan man säga om schlagerklubben, men inte är det speciellt mycket köttmarknad! Bra!

Och så måste jag städa idag. Tänkte att det skulle vara lite fint när Anna kommer idag, sist hon var här var det ju ett bombnedslag, så nu ska jag göra mig till lite =) Inte för att hon bryr sig, men ändå. Känns bra för mig!

Borde kanske ta tag i det. Kanske. Kanske inte. Beror på hur jag känner efter att jag har varit nere i tvättstugan snart.
Ha en bra kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0