God morgon!

Min plan igår var att kliva upp typ klockan tio, eller gärna tidigare, och gå och träna. Dock fanns det som ingenting som jag jättegärna ville gå på, afron gick tio och jag vägrar kliva upp klockan nio på en lördagsmorgon efter en lång arbetsvecka.

Så nu i morse när klockan ringde klockan tio, så gick jag upp och kollade vad jag har att välja på. Antingen är det Aqua 2. Helt ok, men jag är faktiskt inte så peppad på det just nu. Det andra alternativet jag har är step muskel. Jag har inte varit på step på år och dar, jag får så ont i knäna. Dessutom, om det är ett muskelpass så skippar jag det nog. Jag känner av mina muskler just nu, kan jag meddela, efter body pump igår.
Så hmm. Det fanns inga pass jag vill gå på. (Kanske klagar lite, jag vet inte? =) )
Däremot. Längtar jag efter frisk luft, så det blir en långpromenad istället!!! Skönt! Nu ska jag bara pallra mig ur soffan och ta på mig lite kläder. Men det är så härligt pirr i kroppen när jag håller på att vakna, har ni så?

Ska in till stan senare också, och äta lunch med Martina och Johanna. Var evigheter sen vi träffades, vi är verkligen dåliga på att styra upp. Men nu ska det ju bli av så! =)

Nu ska jag försöka lämna pirret och ta en rask prommis!

Ha en bra dag!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0