Generad?

Var och hälsade på Oskar och Viktor idag när de satt i datasalen och skrev sitt examensarbete. Det blev mycket snicksnack och lite verkstad om man säger så. Ribban var redan satt när jag kom dit. Lågt. Mycket lågt. Nästan så att man inte såg den. Många roliga skämt och berättelser. Byskeskolan alltså. Vilken juvel. Och många skämt som jag inte ens tänker ge ledtrådar om. Roligt var det i alla fall. Jag fick vara lite till hjälp. Och fick lite massage. Win-win situation liksom. Lycka till pojkar!

Kommentarer
Postat av: oskar

tackar anna! jo, ribban var låg, näst intill obefintlig. det kan jag hålla med om. :-) kul att du bad oss att göra dig generad, om du visste vad jag höll tillbaka för att inte säga nått ;-) var snällt du hjälpte till också. :-) vi sitter på samma ställe idag ;-) du kan få en sekunds massage (valfri kroppsdel) ;-) för varje skrivet/rätta ord, hehe.

2009-01-11 @ 11:21:36
Postat av: Anna

Haha! Kul! Om jag skulle rätta/skriva ord i erat arbete skulle det bli en väldigt lång massage ;) Skojar bara, ni är ju jätteduktiga! Ja, du vet ju typ allt om mig så det vore ju konstigt om du inte visste vad jag blir generad av =) Sjukt pepp är jag på att spela gitarr, är inne i värsta flowet nu :P hoppas du hinner komma hit ikväll!

2009-01-12 @ 15:42:18
Postat av: oskar

det är ju en ännu mer win-win-situation då. sitter nu och klistrar ihop alla bitar i arbetet, sen ska det skickas in. känns inte bra att vi inte har nå referenser i diskussionen, men vi har ju tid att fixa det.



härligt att du är pepp på att spela. du är ju grymt duktig med tanke på hur relativt kort tid du har spelat. en naturbegåvning, typ det jag sa igår om din plockhand, ser ut som du spelat i flera år. är bara styrkan i händer och fingrar du behöver arbeta upp och den kommer av sig själv så länge man bara fortsätter att spela. :-)



nej usch, nu måste jag ta itu med arbetet.

2009-01-13 @ 13:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0