Fredagsmorgon!

Skönt! Ser framemot en härlig helg. Singstar i kväll och utgång i morgon! Kommer bli hur kul som helst tror jag.

Det är inte det att jag inte  tycker om mitt jobb. Det gör jag verkligen. Och det känns faktiskt riktigt bra just nu. Inte less eller något. Men, då var det den jobbiga punkten då - att kliva upp på morgonen. Så sjukt jobbigt. Det är faktiskt inte alls roligt på något sätt. Har dock många olika sätt för att liva upp min morgon. Det första jag gör är att klä på mig, och då har jag tagit på mig kläderna kvällen före och lagt på en fåtölj som står vid sängen. Sen kliver jag upp, tänder en lampa, slår på datorn och slår på tv:n. Jag kör alltid tv 3. Känns lagom lättsmält. Bara för att  ha något i bakgrunden. Såg gomorron sverige på svt förut, men det kändes som att jag blev tvungen att tänka, så det la jag ner. Sen går jag in i badrummet, sminkar mig, sätter på mig smycken och sätter upp håret. Efter det går jag ut i köket, slår på tevatten, brer mackor och så. Sen sätter jag mig i soffan och maler mackorna. På sistone har jag lagt till en liten procedur på morgonen. Jag kliver upp lite lite tidigare, så hinner jag lägga mig i soffan och ta det lugnt när jag har gjort allt annat färdigt. Det är skönt.

Nu måste jag dock snabba mig för att hinna!!
Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0