Felberäknat.

Jag har ju berättat att jag har börjat kliva upp tidigare för att kunna slappa lite i soffan också. Gjorde det i morse också. Dock så felberäknade jag tydligen tiden lite grann, för nu har jag en halvtimme på mig att slappa - och det är lite för länge. Vet inte riktigt hur jag gjorde. Men det gör mig aningens aningens bitter att jag hade kunnat sova en halvtimme till. Men men. Så är det.

Apropå det jag skrev igår. Om att strunta i att sova middag. Kan hända att det var ett undantag det som hände. Dock vill jag tro att det beror på att jag inte sov middag som jag sov så sjukt gott inatt. Och det gick rätt bra att kliva upp. Jag vill dock poängtera att jag längtar fruktansvärt mycket till helgen, då jag får sova ut! Funderar på att kliva upp och träna på lördag, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag att sova tills jag vaknar istället. Och det förtjänar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0