Det var inget utkast

Det hamnade inte som ett utkast. Som jag hoppades. Mitt förra inlägg i går. Det försvann. Måste ha kommit åt några knappar, musplatta är sjukt överskattat!!!!! Idag slutar jag halv tre!! Skööönt!! Då ska jag hem och sova, och sen ska jag gå på bio. Se Wallander. Ska bli väldigt roligt faktiskt. Blir nog lite spännande att se Wallander på bio. Kan bli lite läskigt =). Och alltid trevligt med lite umgänge. Ojoj, nu är jag lite stressad, upptäcker jag. Ska ju vara på jobbet 07.20

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Linda

inte om du inte går in från olika datorer :) och nej, jag tycker att det har gått trögt de senaste dagarna ;) i helgen är det ju bara afro morgon och aerobic dance em. vill du gå på det?

2009-01-21 @ 19:28:48
Postat av: Linda

av de pass jag vill gå på alltså:P hata styrka :D

2009-01-21 @ 19:29:49
Postat av: Anna

Hmm.. nu hänger jag inte med. Olika datorer? Jag vet inte riktigt. Funderar på om jag ska orka kliva upp i helgen, men jag tror att jag ska sova ut. Om jag känner mig själv rätt. Hatar du styrka? Bodypump?

2009-01-22 @ 07:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0