Återigen

Så ligger jag här i soffan. Klockan är 22.57. Inte ok. Såklart. Varför går jag aldrig och lägger mig i tid är min fråga!? Om det då vore så väl att jag skulle börja sent i morgon (8.30), men såklart inte. Jag ska öppna. Dåligt. 6.30. Ojoj. Det blir iaf bil!! Hoppas jag. Tänk om bilen inte fungerar.. ångest. Jag är alltid lika orolig för sånt där när jag ska öppna.

Vi får väl se om det är värt det i morgon bitti. Men själavård, god middag, powernap, underbart sällskap, glädje, gitarrspelande och criminal minds klår det mesta tror jag.

Hmm.. undrar hur länge jag kan sova i natt.. Undra om jag kan somna halv tolv. Och måste kliva upp tjugo i sex iaf. Hmm.. det blir kanske 6 timmar iaf! Det är ju ändå helt ok! =)

Sov gott, det tänker jag göra!!!


Kommentarer
Postat av: oskar

hoppas du fick sova gott och att du somnade fort trots allt te-drickande. blir man piggare av te? eller är det bara psykologiskt? vet ej, har hört så mycket olika, hehe. första kvällen på mariehem så tog jag och viktor en sen kopp te, då låg jag vaken i eveigheter. sen om det berodde på teet eller ej, det är ju en annan sak. lycka till på jobbet och sov så gott när du kommer hem. kram!

2009-01-23 @ 10:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0