Till Linda

Jag orkar inte riktigt skriva ett sms. Och jag har jobbat i tolv  och en halv timme så jag orkar inte prata i telefonen. Så jag skriver här, och hoppas att du läser Linda! =) Jag vill hemskt gärna åka skidor/snowboard på lördag, och jag far ändå. Har ont i halsen, men  känner mig helt pigg i övrigt, så vi kör på!!! Jippi! Det blir roligt! Dock så har fröken Lundberg här noll framförhållning och ringde pappa igår, glömde bort det och ringde mamma idag klockan fyra. Bad de att skicka brädan. Om de skickar iväg den innan 9.30 så ska den komma fram i morgon tydligen. Så det vore ju finemangens tycker jag. Om det inte går att lösa, så får jag väl hyra lite utrustning. Det går ju också. Men när måste vi fara? Och när kommer vi hem? Fick nämligen sms idag av Madde, och hon skulle komma upp i helgen.. Vore som trevligt att träffa henne.

Nu ska jag skicka ett sms till dig och säga åt dig att läsa min blogg!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

bussarna går från ålidhem c 8.45 och hem 16.00. om vi ska åka så måste vi köpa förköp imorgon så vi är garanterade plats, och det på kryddhyllan som ju inte har öppet jättelänge. men du ska ju verkligen inte åka om du är sjuk, det vill jag inte medverka till. jag är faktiskt inte helt prima sj heller men så vida det int eblir värre är det inga problem

2009-02-05 @ 21:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0