Startar men avslutar aldrig

Börjar många många inlägg men avslutar de aldrig.. blir trött.. eller kommer på ngt annat att göra.. eller så laggar datorn.. eller någonting annat. Så nu ska jag verkligen försöka göra färdigt ett helt inlägg.

Nu blir det lite snabba genomgångar, istället för de långa utläggningarna jag har ibland när jag orkar. I torsdags hade jag min första bilbesiktning någonsin. Klockan sju på morgonen. Så sjukt trött. Och nervös. Hade ju ingen aning om hur det går till eller så. Anna följde med. Så gulligt! Då for vi iaf iväg. Vi skulle ta E12 till första rondellen, sen till höger, sen första vänster och sen tredje vänster. Vid tredje vänster började problemen. Då skulle vi svänga höger i första korsningen så skulle det vara längst bort på den gatan. Men inte fanns det det inte. Så då fick vi börja köra på känn. Tur att Anna var med, annars hade jag väl fått panik. Gah! Ja ja, till slut hittade vi iaf, men jag skulle aldrig någonsin kunna säga hur jag körde. Gick bra sen, besiktningen, och var över kvart över sju. Halv nio började jag, och Anna skulle vara klockan åtta vid E4. Då slänger Anna ur sig ett förslag att vi skulle äta hotellfrukost, och jag var ju inte sen att haka på. Så sjukt gott. Hotellfrukost är verkligen det bästa som finns!!!

Trodde att det skulle bli en snabb genomgång, men den blev ju inte jättesnabb...

Ska snart berätta om min helg. Men nu ska jag sova en stund!
Hörs på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0