Sovmorgon är överskattat.. eller?

Idag skulle jag ha börjat 8.30. En av mina arbetskollegor är dock sjuk idag, så jag får börja 7.45 istället. Vore ändå rätt ok, om det inte var för att jag ska stänga. Dvs. slutar jag 17.30. Kanske inte är en jättelång dag för några av er, jag vet inte, men för att jobba på en förskola så är det en rätt lång dag. Jag är iaf glad att vi inte har personalmöte idag.
Lite roligt kanske att jag tycker att sovmorgon är att börja 8.30. Om man tänker tillbaka på när jag pluggade på universitetet. Då tyckte jag att det var jättejobbigt att börja 8.30. Och det var helt ofantligt drygt att gå till 16. Då var en lagom dag mellan 10 och 14, med en timmes lunch. Den gamla goda tiden =)

Det här kommer att bli en tung vecka är jag rädd. Idag jobbar jag alltså till 17.30. I morgon ska jag på en föreläsning fram till minst klockan 20, skulle jag tro. Minst! På onsdag är min bästa dag, då slutar jag faktiskt 14.30. Men då öppnar jag, 6.30. Ganska tung dag iaf, eftersom det blir en sen kväll kvällen innan. På torsdag har vi en kvällsföreläsning, fram till 20.30. Och på fredag jobbar jag till 16. Jobbig vecka. Blir inte en enda plan för mina kvällar i veckan. Ska bara försöka överleva =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0