Nemas problemas

Jag gick som sagt ur soffan 11.25. 11.40 satt jag i bilen. Imponerande va? =) Osminkad, men med kläder och borstade tänder. Eftersom jag ska träna så var det ju ingen ide att lägga någon tid på utseende.
Ikväll ska jag till Sara och umgås. Mysigt. Vi ska äta semlor. Knäppt av mig. Min första som jag åt började jag må illa av. Min andra som jag åt var jag inte så sugen på. Och nu ska jag äta en tredje. Smart Anna.

Längtar efter träningen. Och är lite nervös. Streetdance alltså. Kan bli grymt svårt. Förmodligen. Det gör inte så mycket egentligen. Om det inte är så att alla andra kan alltihop och är jätteduktiga. Då blir jag lite less. Ska kolla hur många det blir... 40 av 85 platser var bokade. Det är ju inte supermycket ändå. Men 40 stycken. Tänk om alla kan.. Ni får en uppdatering sen, på hur det går. Ska bli riktigt roligt iaf!! Det är ju som det jag, att dansa, och träna. Lite trist är det bara att jag gjorde illa knät i torsdags på funken, men det härdar jag.

Robert ska plåga mig till veckan också har vi bestämt. Han har ju börjat träna på IKSU han också, och nu ska han få köra lite med mig i gymmet. Gillar inte att träna ensam, men om jag har någon som bestämmer vad jag ska träna så funkar det. Kommer ha en del träningsvärk räknar jag med. Men det är bara roligt =)

Nu ska jag äta lunch, så jag inte får mjälthugg sen när jag ska träna =) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0