Morgon åter igen

Morgon och åter morgon. Kliva upp och åter kliva upp. Trött och åter trött.
Stephan berättade tidigare i veckan om en eventuell paltmiddag. Vore så sjukt trevligt. Vad jobbigt det är att jag vet att jag kommer att vara helt tokigt sjukt trött när jag kommer hem efter hela den här veckan. I morgon ska ju jag och Linda iväg också, till Bygdsiljum, så det är nog bra om jag går och lägger mig i tid. Men ska iaf höra om det blir något palthäng. Om inte behöver jag ju inte ens fundera. Men som sagt. Sjukt trött. Är jag övertygad om.

Usch vad jag har ont i halsen. Grymt konstigt. Har haft det ett tag nu. Men jag blir aldrig sjuk. Måste vara något annat. Knäppt. Så nu kör jag all in. Och aktiverar mig ändå.

Har världens bästa föräldrar btw. Jag behöver ju ha min snowboard när vi ska fara i morgon. Och som jag berättade tidigare så har jag noll framförhållning. Men nu hämtade pappa min snowboard och skor igår hos lillasyster och ska skicka den idag. Så kan jag hämta ut den när jag slutar. Snällt snällt snällt!!! Världens underbaraste pappa!!

Undra om det här blir en sån här lite lugnare fredag. Som det ibland blir. Hoppas det. Behöver det. Igår var jag så trött att jag typ inte orkade jobba.

Å nej. Jag är inte mätt känner jag. Skulle behöva äta en macka till. Annars kommer jag att bli så där sjukligt hungrig som jag blev igår. Svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0