Melodifestivalen

Då var det äntligen dags. Jag är egentligen inte så mkt för melodifestivalen, men i år har jag blivit det. Beror kanske lite på vem man umgås med =) Iaf. Ikväll var det det den deltävlingen jag och vännen hade längtat efter! Mamma tyckte att jag skulle plocka fram spottkoppen. Då kanske ni förstår vad det handlar om. Såklart. E.M.D. Petra Mede uttryckte sig lite lustigt i början när hon frågade vilka som fått melodifestivalbiljetterna i julklapp för att kunna dra några julklappsrim, tex: "Sen killen gjort slut har allt varit B" sen sa hon ngt om trekant med EMD. Som rimmade. Det var roligt, men nu blev det inte så kul eftersom jag har glömt bort. Ha ha. Eller?

Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om deras framträdande. Kanske är en låt som tar sig, svårt att veta. Först ble jag lite irriterad över att de hade på sig så mycket kläder, en del av det roliga är ju att se deras egna stil. Men sen så blev det ju faktiskt riktigt stiligt insåg jag, mer originellt, höjde låten liksom.
Blev ngt spännande när man skulle få veta vilka som skulle gå vidare och så. Men det gick ju bra. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0