Jag kan inte hjälpa det.

Jag älskar att skriva blogginlägg på morgonen, innan jag far på jobbet. Få rensa tankarna lite, och ladda upp och samtidigt ner inför dagen liksom. Sen att jag alltid blir stressad efter ungefär halva inlägget för att klockan är för mycket är ju något som man får ta som det onda med det goda.

Blir en hektisk dag idag. Jobbar mellan 8.30 och 17.30. Lite tröttsamt kan det bli. Beror på tempot, igår var det lugn stämning trots att nästan alla livliga barn var där. Hoppas på samma idag, då är det lugnt!
Sen ska jag fika/äta på stan med Sarah. Det  blir trevligt, finns en del catching-up att göra om man säger så.

Nu är jag stressad såklart. Har inte borstat tänderna än. Måste hitta en kofta jag kan ha också.

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0