Jag for i alla fall!

Jag for i alla fall till Sara för en paltmiddag, trots att jag var helt sjukt trött. Och det var jättetrevligt. Verkligen. Vill hemskt gärna göra om det. Och vara med från början. För nu kom jag när det typ nästan var färdigt. Laga palt. Det är kung. Det är alltid sådär på fredagar. Jag vill inte åka någonstans för att jag är så trött. Och när jag då äntligen åker så blir det jättetrevligt.
Så som sagt - om någon av er läser det här - tack för en supertrevlig kväll!!

Sen skulle jag fara hem och fixa saker tills i morgon. Pappa var ju underbar och skickade brädan med bussgods. Jag var och hämtade ut den, och då hade den åkt som den var med mina skor instoppade i en icapåse fasttejpade på. Var lite rädd att det skulle vara svårt att få loss dem men det var inga problem. När jag var på väg hem så kom jag på att jag inte hade mina skidkläder hemma utan - just det - på jobbet. Konstigt att fara på jobbet klockan halv tio en fredagkväll. Nu är jag dock hemma och har plockat fram lite grejer tills i morgon.

Här är en liten lista på vad jag ska göra i morgon bitti, så jag kan kolla här i morgon, när jag glömmer =)

- Koka choklad
- Bre mackor + en att ha på bussen (frukost)
- Lägga fram snowboard och skor så jag inte glömmer dem.

Kläder

- Tights, Fleecebyxor, Dobsombyxor, täckbyxor
- Underställ, Tjocktröja, Jacka
- Mössa, vantar, halsduk

Packa

- Fikabröd, mackor
- Choklad, dricka
- Piller, börs



Har jag glömt ngt Linda???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0