Skönt

Jag fick tid över i dag också. Att ligga i soffan och skriva lite. Innan jag ska iväg. Men idag ska jag inte till jobbet som ni vet. Utan till Bygdsiljum. Jippi! Dock är det lite trist att jag är förkyld. Och att jag har varit det hela hösten. Har nämligen varit svårt att träna, så ni kan ju räkna ut vilken kondition jag har. Vi får se hur det går, jag har varnat Linda för att det kan bli många fikapauser =) Men skönt att komma ut i friska luften och åka som jag inte gjort på 2 år :P Får nog vara lite försiktig bara. Som Kenneth sa: Bryt inga ben. Och som jag svarade: Jag kan inte lova ngt, jag har inte åkt på 2 år.

Tihi!! Nu börjar jag längta ordentligt, nu när jag lika har klivit upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0