En fet, vettskrämd kanin!!

Ser jag verkligen ut såhär!? Det var min chockade fråga som brände i hjärnan idag när jag hade varit och tagit kort till mitt nya körkort. Galet! Jag såg ut som en fet, vettskrämd kanin!!! På ett par bilder (man får ju fyra) såg kaninen även galen ut.

Ingen kommer att få se mitt nya körkort, förutom de som kräver det. Typ polisen och vakterna vid alla uteställen. Och nu menar jag inte de två i kombination, så vild är jag inte när jag går ut och dansar. Tur att man får använda kod på nästan alla ställen nu när man betalar med kort. På de andra ställena får jag väl betala kontant.

Det var verkligen ett uppvaknande kring mitt eget utseende. Ojojoj..

Kommentarer
Postat av: Linda

lilla vännen, du ser INTE ut som en uppskrämd kanin!! fast jag skrattade hjärtligt åt definitionen ;D

2009-02-24 @ 18:17:41
URL: http://skidsprak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0