Danny vs. Markus

EMD är ju med i melodifestivalen i år. Det är ju inte ens en liten risk att de inte går vidare till globen. Alla småflickor lär ju ringa och rösta. Och förmodligen en del av mammorna också. En av mina vänner (vet inte om jag får lämna ut dig =) ), är sjukt svag för Danny. Mycket snålvatten. Själv kommer jag ju alltid att tänka på Markus då. Fagervall. Alltså. Helt seriöst. Hur snygg får man vara? Nu är det säkert många som inte riktigt förstår mig. Han är ju inte så klassiskt snygg. Men hela konceptet liksom. Musikmänniska, inte bara "idol". Ska inte börja beskriva på vilket sätt hans utseende attraherar mig, då blir jag bara klassad som en fjortis, och så läser ingen min blogg längre. Skämt åsido, nu ligger jag och tittar på klipp av honom på youtube. Fast i träsket för ett tag. Och allt är min väns fel. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0