Bygdsiljum

Skulle kunna skriva hur mkt som helst om hur underbart det var igår. Ska nog göra det längre fram. Just nu orkar jag inte. Dels för att jag verkligen har träningsvärk i typ varenda muskel (som man brukar ha, inte typ hjärta och tunga), men även för att jag tydligen är sjuk. Är alldeles matt och känslig i kroppen, som är på ett annat sätt än träningsvärken. Och så spydde jag i natt. Två ggr. Vet inte vad det är frågan om. Dålig mat? För mkt mat? För lite mat? Magsjuka?

Jaja, det löser sig väl, mår bara lite illa nu, det går nog över snart. Men jag orkar tyvärr inte med något längre inlägg. Får bli en annan dag. Men nu vet ni iaf vad helgen har inneburit för mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0