Blue

Vet inte riktigt vad som är felet. Känner mig bara lite nere. Kanske är lite kvällsdepp. Annars finns det ju en hel del annat som jag skulle kunna skylla på. En sak kan ju till exempel vara att jag var sugen på att gå på corona och titta på bland andra movits ikväll, men hade och har (nu är det iof sig bättre) fruktansvärd huvudvärk. Så less, när man är ledig vill man ju ändå hitta på saker.
Det är tråkigt när man får vibbar av personer, att man har gjort någonting som de uppfattar som fel. När man själv inte vet vad det handlar om. Väldigt tråkigt. Jobbigt, man lägger ju det på sig själv såklart. Jag försöker säga till på en gång, för att andra människor ska slippa ha känslan jag har nu.
Jag ska inte klaga. Jag vet det. Jag har jättemånga människor omkring mig som bryr sig om mig och som jag bryr mig om. Men ibland kan jag känna mig lite ensam iaf. Här i min lilla lya. Vill bara att någon ska hålla om mig. Gärna som kan sjunga någonting fint också. Med en fin röst.
Det här inlägget verkar bli många tankar. Spridda. Spontana. Men såna inlägg får man också ha. Speciellt halv ett en fredagnatt, när man har sovit middag mellan fem och nio, och ändå är trött...
Borde sova, då känns allt säkert mycket bättre i morgon. Det brukar vara så. Men dock. Att ta sig dit. Att somna. Känns för mig som en pärs ikväll. Kanske sover i soffan.
God natt.....

Kommentarer
Postat av: Linda

aaaw...sova i soffan? :)

2009-02-21 @ 22:29:01
URL: http://skidsprak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0