Aningens opeppad

Idag ska jag träffa Martina och Johanna och äta lunch. Vi skulle ha träffats igår och umgås lite, äta middag och kanske gå ut en sväng. Men som jag tidigare nämnt så har jag varit död i helgen. Ont i huvudet och fruktansvärt trött. Det är jag iof sig idag också, det är nog därför jag är opepp. För det ska ju bli jättetrevligt att träffa tjejerna, det var länge sen. När vi träffades sist drog vi fram kalendrarna för att kunna boka när alla kunde i sina otroligt uppbokade liv. Så tur att de andra kunde idag också.

Den andra anledningen till att jag är opepp, är att jag så hemskt gärna hade velat ligga i soffan i minst två timmar innan jag kliver upp och gör någonting vettigt. Nu måste jag bestämma vad jag ska ta på mig, äta frukost, sminka mig och sånt tråkigt innan halv tolv. Verkligen jobbigt, tänker ni ironiskt. Och det har ni rätt i, men just den här helgen känns det oöverkomligt.

Men om jag ska göra en summering av läget idag, så är jag opepp kanske 10%, eftersom jag är lite trött/sjuk/lat, och 90% pepp, eftersom det ska bli supertrevligt att träffa Martina och Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0