Snö snö snö!!

Idag har det snöat nästan hela dagen. Ja, i alla fall när jag gick ut och när jag kom hem. Underbart! Julkänsla faktiskt. Har lyssnat på Peter Jöbacks julskiva och tränat på att teckna "En sockerbagare". Inte min favoritsång just nu kanske, går otroligt fort när man ska hinna teckna "jul"+"gran"+"saker". Går ju rätt fort att sjunga.

Har sovit middag också, så idag kanske jag kan vara uppe längre än till åtta och somna senare än halv nio. Tänkte börja packa lite idag också, ska ju åka hem på fredag!! Jippi jippi jippi!

Imorgon ska vi jobba med julsångerna och ha teckencafé på skolan, tolklängan.
På torsdag ska vi vara hos anna och umgås och fika och gå ut och äta med lärarna och tvåan.
Fredag blir det lugna lektioner sen julbord.
En härlig vecka med andra ord! Men längtar såklart ändå till fredag!! Julkonsert också med min gamla gospelkonsert, måste nästan dit och titta om jag orkar.

Håller på att fundera ihjäl mig också, och samla mod. Kommer ångra mig om jag inte gör det, men hur hur hur?!
Pirr pirr pirr pirr... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0