Slödag!

Har en tröttdag idag. Inte så konstigt eftersom jag var igång hela dagen igår. Ibland glömmer jag att min kropp inte är som andras. Men det var värt det!

Vaknade tolv ungefär. Klev upp och diskade bort lite som var kvar sen igår. Tog det lugnt. Satte mig i soffan och såg skidor. Åt lite frukost. Efter ett tag kände jag mig trött igen. Så jag tog mig en liten tupplur. Hade tänkt lyxa mig och göra köttfärspaj till lunch men insåg att jag inte skulle idas det. For och köpte korv istället.

Det vettiga jag har gjort idag är väl att öva lite julsånger på teckenspråk. Ska bli riktigt roligt att lära sig de ordentligt! Vi gör alltid så roliga saker med Anna!

Ikväll ska jag se Mio min Mio tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0