Skidor!

En del av vintern som är riktigt härlig, är alla skidtävlingar. Har säkert nämnt det många gånger, men varje gång jag ser det får jag liksom en nytändning. Trots att jag inte skulle få en tanke på att hoppa ut i spåren.


Dagens citat kommer från min syster, som är sjuk:

"Förra gången jag hade influensa var jag svinsjuk!!"

Frågade henne om hon var medveten om vilken ordvits hon precis hade dragit. Det tog några sekunder, sen blev hon rätt nöjd över sitt fantastiska skämt.


Har funderat rätt mycket över vad man egentligen ska skriva i sin blogg. Är det egentligen av intresse att veta det mesta som händer i mitt liv, även om det inte är så spännande? Nu har jag iaf kommit fram till ett svar. För mig så är blogg först och främst faktiskt att få läsa om människors liv och vad som händer i de, stort och smått. Jag tycker att det är roligt att läsa att folk har ätit fil till frukost faktiskt, bara att få läsa något gillas. Så om folk vill veta även tråkiga saker i mitt liv så kan de läsa bloggen. Annars är det bara att lägga av. Skriver ju även som sagt förut även för min egen del.

Idag har jag varit på sjukhuset för min sista behandling där. Nu ska jag börja göra den själv hemma. Lite nervöst är det, gjorde värsta dundertabben idag och började pumpa in luft i magen. Inte bra.

Tänkte skriva mera, men jag orkar inte, är för trött.

Har haft prov idag btw, eller som det kallades, "utmaning". Gick sådär måste jag säga, men jag hade iaf något att filma, så det var väl ok.






Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja det ska jag verkligen försöka att ha! :)

Hur är det med dig?

2009-12-08 @ 18:49:45
URL: http://thisissarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0