Nyårsplaner

En avslappnad nyårsafton blir det - verkligen!
Jag, Anna och Fredrik. Kanske kommer Emil förbi och äter middag innan han far på fest. Ska bli skönt att bara ta det lugnt och äta middag, kanske dricka ett glas vin och gå och titta på fyrverkerierna. Kanske spela lite spel.
Önskar efter att träffa diverse människor också dock. Måste jag styra upp innan skolan börjar.

Jag och Nina har invigt pappa i Harrys underbara värld. Lurat honom att se filmerna, iaf de tre första. Han frågade mig om jag hade den nästa filmen, så vi verkar ha lyckats. Men han kan nog aldrig komma upp i våran nivå. Det var ju underbart, fick "Harry Potter och de vises sten" i julklapp. Det var en massa extramaterial man kunde använda, tex rundtur på hogwarts. Jag och Nina går ju fortfarande och väntar på vårat brev från Hogwarts, att vi får börja våran utbildning till häxor.

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0