Soran Ismail

Som väldigt många vet så har jag alltid gillat Soran Ismail. Han är som skön, självdistans och inte så där dryg som många blir när de får uppmärksamhet i form av att bli "kändis". Dessutom gillar hans skämt. Så jag har läst hans blogg med jämna mellanrum.

Men nu är jag bara less. Verkar som att han också har blivit dryg och tycker att han är något. Trodde mer om dig, Soran!!

I ett tidigare blogginlägg så skriver han att han gärna är med på alla bilder bara folk är trevliga och skriver mkt om det och att folk kommer fram till honom och så.
I ett nyligt så skriver han däremot att han tackat nej till att vara med på bild, och börjat ett meningsutbyte med personen i fråga. Tråkigt nog skrev han vad han sa, och det var inte till fördel för honom. Enligt mina mått alltså.
Så nu funderar jag på att plocka bort hans blogg från mina favoriter.
Kändisskapet har stigit honom åt huvudet. Synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0