Snart bär det av igen..

.. mot Luleå. Blir nog sista tillfället att fara till Luleå innan hösten sätter igång, så jag känner att jag vill det. Dessutom så är jag inte speciellt pigg i humöret just nu, bryter ju ihop över allt. Och då är det skönt att ha mor, far och syster inom räckhåll.

Läkaren frågade ju hur jag mådde. Lät som om de trodde att jag var deprimerad. Han frågade rakt ut om jag hade varit deprimerad någon gång, förmodligen för att han ville veta om jag visste hur det var. Verkade lite orolig, påpekade att skillnaden mellan att vara trött och deprimerad kan vara hårfin. Ungefär.
Men allvarligt. Är det konstigt om jag inte tycker att jag har världens bästa liv just nu?
Var iaf ljuvligt att jag fick två veckors sjukskrivning till. Behöver verkligen det. Hoppas att inte försäkringskassan strular nu.

Mycket som måste tas itu med nu. Men trådarna verkar nysta upp sig lite, man ser iaf vilka man kan dra i.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0