Nästa: Strömbäck

Jag kommer inte att jobba i höst, p.g.a:

  • Utredning
  • Vaccinering
  • Ork
  • Behandling
  • Datatomografi
  • Får inte bli sjuk
Men jag är sjukskriven bara tills på torsdag.
Så jag har funderat på vad jag ska göra efteråt, måste ju göra något i höst eftersom jag inte blir sjukskriven.

Nu är det klart: Var på antagning i fredags, och jag har kommit in på teckenspråkslinjen i Strömbäck. Ska bli jätteroligt och intressant. Är ju något som jag länge velat göra faktiskt. Och så får jag ju Anna som lärare, det blir ju perfekt ;)

En ljusning i tillvaron.. =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Va kul! Grattis grattis grattis!!!!!!

Hoppas du känner en stor pepp :)

Hurra!

2009-08-16 @ 14:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0