Harry Potter är briljant!!

Jag vet inte om jag ens behöver säga något mer. Vet inte var jag ska börja och hur jag ska formulera mig, bara att jag fullkomligt avgudar kvinnan som skrivit böckerna.

Böckerna har verkligen allt. Filmerna har nästan allt, som jag har förstått det av min syster, som om möjligt är ännu större fan av harry p. än vad jag är. Fick ett sms av henne en dag: "Äntligen en lugn natt, läste ut harry p. igår"

Låt mig ge er några exempel på vad filmerna innehåller:

  • Spänning
  • Magi
  • Ironi
  • Kärlek
  • Tragik
  • Ilska
  • Vänskap
  • Lycka
  • Mer spänning
  • Glädje
Helt magisk (hehe) !!!
Längtar efter nästa film! Måste läsa boken först bara.

Jag och Nina var och hyrde en film idag. Men vi började att se en Harry Potter-film igår som vi såg färdigt idag först. Och så fastnade vi i det. Så nu ikväll har vi också bara sett Harry Potter. Och inte alls filmen vi hyrde =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0