Är det här roligt för andra eller bara för mig och Anna?

Igår hade jag och Anna varit och ätit lunch och var upp till henne. När vi var på väg ner igen i hissen, så tyckte Anna att vi borde åka iväg någonstans. Men då skulle jag behöva hämta mina saker uppe hos dem igen.

Vi hann inte bestämma oss innan hissen stannade, så Anna satt kvar och jag stod kvar i hissen trots att dörren öppnades.

Där stod Annas granne. Både han och vi blev lite förvånade. Skulle tippa att han blev ännu mer förvånad. Han trodde väl inte att det var någon i hissen eftersom ingen var på väg ut när dörrarna öppnades.

Så när vi har kommit över våran förvåning så kliver vi ur hissen och Anna säger till sin granne: "Vad fint ni sjöng i natt".
Och istället för att säga typ ursäkta att vi störde eller något sånt, så säger han: "Tack".
Rätt kul tyckte jag. Blev roligare när vi skulle kliva ut från ytterdörren och hissdörrarna börjar gå igen. Då kommer han tydligen på sig att de hade stört Anna och Fredrik, så han skriker: "Förlåt", just när hissdörrarna går igen.

Sjukt kul. Tyckte vi. Frågan är bara om det är så kul utifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0